План роботи Головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції Державного підприємства «Укркомунобслуговування» на 2023 рік.
Для профілактики та попередження причин і умов, які сприяють проявам корупційних діянь та пов’язаним з ними правопорушенням, додержання вимог антикорупційного законодавства України, у 2023 році необхідно провести наступні антикорупційні заходи:
№ п/п | Зміст (назва) заходу | Термін виконання | Відповідальні виконавці, співвиконавці | Очікуваний результат (за необхідності) | Спосіб контролю, відмітка про виконання |
---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
І. Організаційні заходи, у тому числі з оцінки корупційних ризиків | |||||
1.1 | Проведення оцінки корупційних ризиків на 2023 рік. Під час оцінювання корупційних ризиків приділити особливу увагу чиннику усунення конфлікту інтересів та управлінської дискримінації до працівників підприємства До 01.02.2023 Комісія, керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції Забезпечення зниження ймовірності виникнення корупційних ризиків | До 01.02.2023 | Комісія, керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Забезпечення зниження ймовірності виникнення корупційних ризиків | |
1.2 | Недопущення випадків скорочення штатної посади, зупинення/припинення діяльності головного спеціаліста з питань запобігання та виявлення корупції та забезпечення умов продовження виконання своїх повноважень у період воєнного стану | На період воєнного стану | Директор підприємства | На період дії правового режиму воєнного стану продовження організації та здійснення головним спеціалістом з питань запобігання та виявлення корупції заходи із запобігання та виявлення корупції з урахуванням режиму організації праці на підприємстві (зокрема дистанційної роботи, простою) та особливостей, встановлених Законом України «Про правовий режим воєнного стану» | |
1.3 | Участь у навчальних заходах (професійні (сертифікатні) та короткострокові програми, онлайн курси, семінари, тренінги тощо) з підвищення кваліфікації з питань запобігання корупції та забезпечення доброчесності постійно керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції Посилення професійної компетентності працівників у напрямку здійснення антикорупційного інформування на підприємстві | постійно | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Посилення професійної компетентності працівників у напрямку здійснення антикорупційного інформування на підприємстві | |
1.4 | Моніторинг негативних повідомлень в ЗМІ та інтернет-просторі про корупцію в ДП «Укркомунобслуговування» | постійно | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Посилення контроль в частині виявлення корупційного правопорушення чи правопорушення пов’язаного з корупцією | |
1.5 | Забезпечення взаємодії і координації між структурними підрозділами підприємства щодо підготовки, реалізації та контролю за здійсненням антикорупційних заходів | Постійно | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Забезпечення ефективного контролю за здійсненням антикорупційних заходів | |
1.6 | Видання внутрішнього документу (наказу, розпорядження), який визначатиме організаційні питання проведення кампанії з електронного декларування та здійснення особистого контролю за станом його виконання | Директор, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Підвищення ефективності виконання підлеглими працівниками вимог фінансового контролю | ||
1.7 | Здійснення моніторингу з метою виявлення фактів колабораційної діяльності серед працівників підприємства | На період дії воєнного стану | Директор, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Попередження/запобігання передачу матеріальних ресурсів, інформації тощо незаконним збройним чи воєнізованим формуванням, провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади тощо | ІІ. Проведення роз’яснювальної та консультативної роботи щодо запобігання та протидії корупції |
2.1 | Проводити, у письмовій формі, попередження осіб, які претендують на зайняття посад, що відносяться до суб’єктів корупційних правопорушень, про дотримання вимог антикорупційного законодавства, необхідність подання електронних декларацій (кандидата на посаду, щорічну) яке долучати до особових справ. | постійно | Відділ кадрів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Забезпечення дотримання антикорупційного законодавства та вчасне подання працівниками електронних декларацій | |
2.2 | Надання самостійним структурним підрозділам державного підприємства, а також окремим працівникам роз’яснення щодо застосування антикорупційного законодавства. | постійно | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Посилення професійної компетентності працівників у напрямку дотримання антикорупційного законодавства | |
2.3 | Забезпечення попередження осіб, які припиняють діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави, про зобов’язання подавати в установленому законом порядку декларацію перед звільненням та наступного року, після припинення діяльності | постійно | Відділ кадрів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Виконання та дотримання вимог ЗУ «Про запобігання корупції» | |
2.4 | Проведення навчальних заходів для працівників підприємства з питань дотримання вимог антикорупційного законодавства | по мірі необхідності | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Посилення професійної компетентності працівників | |
2.5 | Проведення індивідуальної бесіди з новопризначеними посадовими особами державного підприємства щодо ознайомлення з антикорупційним законодавством | постійно | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Посилення професійної компетентності працівників | |
2.6 | Для забезпечення подачі електронних декларацій про майновий та фінансовий стан за 2022 р. посадовими особами підприємства, які відповідно до Закону, відносяться до суб’єктів декларування, надати необхідну методичну та консультаційну допомогу з урахуванням особливостей здійснення заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану. | постійно | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Виконання та дотримання вимог ЗУ «Про запобігання корупції» | |
2.7 | Проводити серед посадовців підприємства роз’яснювальну роботу щодо вжиття заходів та недопущенню будь-якої можливості виникнення конфлікту інтересів, а також обов’язковості повідомлення про наявність конфлікту інтересів, алгоритму правильних дій щодо недопущення та усунення конфлікту інтересів, шляхів його врегулювання, як це передбачено законодавством України. | постійно | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Виконання та дотримання вимог ЗУ «Про запобігання корупції» | ІІІ. Превентивні заходи та контроль за дотриманням антикорупційного законодавства |
3.1 | Прийняти заходи щодо організаційного забезпечення подачі в НАЗК суб’єктами декларування, з числа посадових осіб ДП «Укркомунобслуговування», декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік з урахуванням особливостей здійснення заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану. | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Виконання та дотримання вимог ЗУ «Про запобігання корупції» | ||
3.2 | Провести перевірку фактів своєчасності подачі посадовими особами ДП «Укркомунобслуговування» декларації осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування за 2022 рік з урахуванням особливостей здійснення заходів фінансового контролю в умовах воєнного стану. | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | Виконання та дотримання вимог ЗУ «Про запобігання корупції» | ||
3.3 | Забезпечити своєчасний та об’єктивний розгляд звернень (в тому числі анонімних) працівників ДП «Укркомунобслуговування» щодо фактів порушень антикорупційного законодавства. | Негайно, у разі надходження | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | ||
3.4 | Проведення службових розслідувань (перевірок) з метою виявлення причин та умов, що сприяли вчиненню корупційного правопорушення або невиконання вимог антикорупційного законодавства. | постійно | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | ||
3.5 | Забезпечення ведення реєстрів: - працівників підприємства, притягнутих до відповідальності за порушення вимог антикорупційного законодавства, вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією; - проведених антикорупційних перевірок; - проведених службових розслідувань та перевірок; - повідомлень про конфлікт інтересів та про порушення вимог антикорупційного законодавства, вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією. | постійно | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | ||
3.6 | Проведення перевірок видаткових і прибуткових договорів, наказів з основної та господарської діяльності, проекти яких були підготовлені працівниками структурних підрозділів підприємства щодо їх відповідності вимогам антикорупційного законодавства України | постійно | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | IV. Взаємодія з іншими органами державної влади з питань запобігання корупції | |
4.1 | Вивчати позитивний досвід роботи інших державних підприємств України та об’єктів Міністерства розвитку громад та територій України з питань запобігання і виявлення корупційних правопорушень та вживати заходів щодо впровадження цього досвіду в діяльність ДП «Укркомунобслуговування». | постійно | Сектор з питань запобігання та виявлення корупції органу управління, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції ДП «Укркомунобслуговування» | ||
4.2 | Забезпечення взаємодії із правоохоронними органами на стадіях призупинення та виявлення корупційних правопорушень з боку посадових осіб підприємства до прийняття відповідного процесуального рішення контролюючими органами | постійно | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | ||
4.3 | У разі виявлення негайно повідомляти керівництво ДП «Укркомунобслуговування», а також спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції про факти, що можуть свідчити про вчинення корупційних правопорушень посадовими особами та працівниками підприємства. | Негайно, у разі виявлення фактів | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | ||
4.4 | У разі виявлення негайно повідомляти керівництво ДП «Укркомунобслуговування», а також спеціально уповноважені суб’єкти у сфері протидії корупції про факти колабораційної діяльності серед працівників підприємства | Негайно, у разі виявлення фактів | керівники структурних підрозділів, відділів, головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | V. Планування та узагальнення результатів роботи щодо запобігання корупції | |
5.1 | Узагальнювати результати вжитих заходів щодо запобігання та виявлення корупційних правопорушень в ДП «Укркомунобслуговування». Результати доповідати на розгляд керівництва підприємства. Інформувати НАЗК та Сектор з питань запобігання та виявлення корупції органу управління | кожного півроку 10 числа наступного місяця | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції | ||
5.2 | У випадку потреби, з урахуванням змін та доповнень до антикорупційного законодавства України, доручень, розпоряджень, планів роботи ДП «Укркомунобслуговування», вносити до плану заходів щодо запобігання і протидії корупції на 2023 рік відповідні корегування та доповнення. | У разі потреби | головний спеціаліст з питань запобігання та виявлення корупції |
Головний спеціаліст з питань
запобігання та виявлення корупції
ДП «Укркомунобслуговування»
02.01.2023
Оксана КУЧЕРЕНКО
Опис ймовірних крпупційних ризиків на державному підприємстві «УКРКОМУНОБСЛУГОВУВАННЯ» 2023 рік
№ п/п | Ідентифікований корупційний ризик | Опис ідентифікованого корупційного ризику | Чинники корупційного ризику | Можливі наслідки корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією |
---|---|---|---|---|
1. | Забезпечення моніторингу з метою виявлення фактів колабораційної діяльності серед працівників підприємства | Відсутність належного контролю може сприяти передачу колаборантами матеріальних ресурсів, інформації тощо незаконним збройним чи воєнізованим формуванням, провадження господарської діяльності у взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади тощо | Невизнання державного суверенітету України, зайняття посад у незаконно створених органах на окупаційних територіях, незаконна винагорода за пропаганду проти України в соцмережах, ЗМІ тощо | Вчинення правопорушення, що підпадають під ознаки складу кримінальних правопорушень, передбачених частиною 2 ст. 110, ст. ст. 111, 111¹, 111² ККУ, передбачає кримінальну відповідальність |
2. | Забезпечення конфіденційності викривачів | Відсутність належного захисту інформації про осіб, які повідомляють про корупцію (викривачі), може привести до використання службовими особами цієї інформації у своїх інтересах, передачі інформації третім особам, які в свою чергу можуть чинити тиск на викривача (погрози, звільнення тощо). | Використання для повідомлень про корупцію загальних правил роботи із зверненням, листом, повідомленням тощо. | Можливі фінансові втрати, але не значні. Вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає адміністративну відповідальність, втрата репутації серед сторін безпосередніх контактів. |
3. | Не доброчесність посадових осіб під час здійснення прийому, розгляду, реєстрації, контролю вхідних та вихідних документів, в тому числі документів, що містять конфіденційну (службову) інформацію | Неналежне виконання посадових обов’язків. Незнання вимог та обмежень антикорупційного законодавства. | Приватний інтерес у посадових осіб. Неповідомлення працівників про персональну відповідальність. | Можливі значні фінансові втрати, судові процеси проти ДП «Укркомунобслуговування», його посадових осіб. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає кримінальну відповідальність. Втрата репутації серед широких верств населення. |
4. | Незнання законодавства за напрямом роботи структурного підрозділу/відділу | Не поінформованість працівників про нормативні акти, якими керується структурний підрозділ/відділ при виконанні покладених на ньому функцій може спонукати працівників структурного підрозділу/відділу до вчинення корупційного або пов’язаного з корупцією правопорушення | Не проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи | Вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає адміністративну відповідальність |
5. | Можливість зниження рівня відповідальності особи у зв’язку з наступним звільненням з посади | Особа яка звільняється може: втратити відчуття відповідальності за виконувану роботу; допускати формальне відношення до посадових обов’язків; використовувати майно, надане їй для забезпечення виконання посадових обов’язків, на власний розсуд та власні потреби; використовувати надану у зв’язку з виконанням обов’язків інформацію на за призначенням | Відсутність подальшої мотивації для належного виконання службових обов’язків за посадою з якої особа підлягає звільненню | Виникнення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає дисциплінарну відповідальність. Втрата репутації серед працівників підприємства |
6. | Ймовірність впливу зацікавлених осіб на представників Державного підприємства «Укркомунобслуговування» в судах, інших органах, установах і організаціях шляхом обіцянки, пропозиції чи надання неправомірної вигоди, з метою неналежного представництва інтересів підприємства | Не доброчесна поведінка та приватний інтерес, вигода працівника Державного підприємства «Укркомунобслуговування». Неналежне виконання посадових інструкцій | Відсутність належного контролю за здійсненням посадовими особами державного підприємства представництва інтересів у судах України, інших органах, установах і організаціях | Нанесення шкоди, у тому числі матеріальної, шляхом прийняття судових рішень, які суперечать інтересів державного підприємства. Втрата репутації серед сторін безпосередніх контактів. |
7. | Не доброчесність посадових осіб під час надання згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна | Корупційний ризик може виникнути під час опрацювання поданого орендарем пакету документів та підготовці згоди на здійснення невід’ємних поліпшень без належного пакета документів та дотримання процедури. | Приватний інтерес посадових осіб. Не повідомлення працівників про відповідальність за недотримання законодавства. Відсутність достатнього контролю з боку керівництва. | Не очікується фінансових втрат. Вчинення корупційного правопорушення чи правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає дисциплінарну відповідальність. Втрата репутації серед широких верств населення. |
8. | Не доброчесність посадових осіб під час здійснення контрольних функцій за виконанням договорів оренди та використання переданого в оренду державного майна | Використання державного майна у супереч умов, визначених договором оренди, можливість отримання незаконної вигоди тими за отримання позитивних висновків за результатами контрольних заходів щодо об’єкту оренди. | Приватний інтерес посадових осіб. Не повідомлення працівників про відповідальність за недотримання законодавства. Відсутність достатнього контролю з боку керівництва підприємства | Наявні незначні фінансові втрати. Вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає адміністративну відповідальність. |
9. | Наявність корупційних чинників у організаційно-розпорядчих документах Державного підприємства «Укркомунобслуговування» | Недотримання вимог Закону України «Про запобігання корупції» під час підготовки проектів організаційно-розпорядчих документах може потягнути за собою порушення норм вищезазначеного закону, порушити законні права та інтереси працівників, спричинити шкоду репутації Державного підприємства «Укркомунобслуговування» | Порушення процедури погодження внутрішніх документів Державного підприємства «Укркомунобслуговування» з юридичним відділом, головним спеціалістом з питань запобігання корупції | Притягнення посадових осіб до відповідальності, втрата репутації серед працівників підприємства. Втрата репутації серед широких верств населення. |
10. | Викривлення даних фінансової та іншої звітності, їх невідповідність обліковим даним бухгалтерського обліку | Недотримання вимог нормативно-правових актів при відображенні даних в бухгалтерському обліку, та складанні звітності | Невідповідність даних звітності реальному фінансовому стану | Викривлення даних фінансової та іншої звітності підприємства |
11. | Виникнення конфлікту інтересів в ДП «Укркомунобслуговування», в т. ч. ресторані та готелі «Предслава» | Реальний чи потенційний конфлікт інтересів що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи не вчинення дій під час виконання зазначених повноважень. Особи відносно яких виникає конфлікт інтересів: близькі особи - члени сім’ї суб’єкта, зазначеного у частині першій статті 3 цього Закону, а також чоловік, дружина, батько, мати, вітчим, мачуха, син, дочка, пасинок, падчерка, рідний та двоюрідний брати, рідна та двоюрідна сестри, рідний брат та сестра дружини (чоловіка), племінник, племінниця, рідний дядько, рідна тітка, дід, баба, прадід, прабаба, внук, внучка, правнук, правнучка, зять, невістка, тесть, теща, свекор, свекруха, батько та мати дружини (чоловіка) сина (дочки), усиновлювач чи усиновлений, опікун чи піклувальник, особа, яка перебуває під опікою або піклуванням зазначеного суб’єкта | Приватний інтерес (будь-який майновий чи немайновий), службові/представницькі повноваження (безпосередні та загальнослужбові), та суперечність між ними. | Наявність конфлікту інтересів істотно підвищує ризик вчинення корупційних діянь та є по суті їх передумовою. |
12. | Зовнішній ризик Відсутність закріплення на законодавчому рівні чіткого визначення терміну «посадова особа юридичної особи публічного права» | Відсутність закріплення на законодавчому рівні чіткого визначення терміну «посадова особа юридичної особи публічного права» може призвести до різного його трактування державними органами, юридичними особами публічного права та спеціально уповноваженими суб’єктами у сфері протидії корупції та дозволить їм на власний розсуд визначати критерії віднесення осіб до кола посадових, що в свою чергу може призвести як до неоднакового застосування норм антикорупційного законодавства так і до їх зловживань при виконанні ними своїх повноважень. | Відсутність закріплення на законодавчому рівні терміну «посадова особа юридичної особи публічного права» | Притягнення посадових осіб до відповідальності, фінансові втрати не очікуються |
13. | Зловживання повноваженнями працівниками готелю «Предслава» під час заселення/здачі номерів | Зловживання повноваженнями/ неналежне виконання обов’язків/ перевищення повноважень може призвести до матеріальних збитків, зниження дохідності готелю та неможливості в подальшому його функціонування; | Приватний інтерес посадових осіб. Не повідомлення працівників про відповідальність за недотримання законодавства. Відсутність достатнього контролю з боку керівництва підприємства | Наявні фінансові втрати. Вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає адміністративну відповідальність. |
14. | Зловживання повноваженнями/ неналежне виконання обов’язків/ перевищення повноважень працівниками ресторану «Предслава» | Зловживання повноваженнями/ неналежне виконання обов’язків/ перевищення повноважень може призвести до матеріальних збитків, зниження дохідності ресторану та неможливості в подальшому його функціонування | Приватний інтерес посадових осіб. Не повідомлення працівників про відповідальність за недотримання законодавства. Відсутність достатнього контролю з боку керівництва підприємства | Наявні фінансові втрати. Вчинення правопорушення, пов’язаного з корупцією, передбачає дисциплінарну, адміністративну відповідальність. |
Оцінка корупційних ризиків та заходи щодо їх усунення на державному підприємстві «УКРКОМУНОБСЛУГОВУВАННЯ» 2023 рік
№ п/п | Ідентифікований корупційний ризик | Пріоритетність корупційного ризику (низька/середня/ висока) | Заходи щодо усунення корупційного ризику | Особи відповідальні за виконання заходу | Строк виконання заходу щодо усунення корупційного ризику | Необхідні для впровадження заходу ресурси | Очікуваний результат |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Забезпечення моніторингу з метою виявлення фактів колабораційної діяльності серед працівників підприємства | низька | Проведення роз’яснювальної роботи, повідомлення про відповідальність та посилення контролю з боку керівництва державного підприємства. Проведення службових перевірок щодо фактів порушення антикорупційного законодавства (у разі наявності) | Директор, Керівники відділів/структурних підрозділів, головний спеціаліст з питань виявлення та запобігання корупції | На період воєнного стану | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
2. | Неналежне забезпечення конфіденційності викривачів | низька | Розробка та затвердження порядку, що передбачатиме процедуру роботи з повідомленнями викривачів | Головний спеціаліст з питань виявлення та запобігання корупції | Жовтень 2021 року | Не потребує виділення додаткових ресурсів | Затверджено Порядок організації роботи з повідомленнями про корупцію наказом від 28.08.2021 № |
3. | Не доброчесність посадових осіб під час здійснення прийому, розгляду, реєстрації, контролю вхідних та вихідних документів, в тому числі документів, що містять конфіденційну (службову) інформацію | середня | Проведення семінарів із доведенням типових ситуацій порушення антикорупційного законодавства під час здійснення прийому, розгляду, реєстрації, контролю вхідних та вихідних документів, в тому числі документів, що містять конфіденційну (службову) інформацію. Попередження працівників під розпис про персональну відповідальність за порушення законодавства | Керівники відділів/структурних підрозділів, головний спеціаліст з питань виявлення та запобігання корупції | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
4. | Незнання законодавства за напрямом роботи структурного підрозділу/відділу | середня | Проведення роз’яснювальної роботи, системний аналіз законодавства, направлення працівників на підвищення кваліфікації | Керівники відділів/структурних підрозділів | Протягом 2021 року та у разі внесення змін до законодавства | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
5. | Можливість зниження рівня відповідальності особи у зв’язку з наступним звільненням з посади | низька | Здійснення посиленого контролю з боку безпосереднього керівника за діяльністю працівників, які мають намір звільнитися шляхом складання відповідного акту | Керівники відділів/структурних підрозділів | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
6. | Ймовірність впливу зацікавлених осіб на представників Державного підприємства «Укркомунобслуговування» в судах, інших органах, установах і організаціях шляхом обіцянки, пропозиції чи надання неправомірної вигоди, з метою неналежного представництва інтересів підприємства | середня | Скасування довіреностей особам, які звільнилися (припинили провадження). Постійний моніторинг прийнятих судових рішень | Начальник юридичного відділу | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
7. | Не доброчесність посадових осіб під час надання згоди на здійснення невід’ємних поліпшень орендованого майна | низька | Проведення роз’яснювальної роботи з питань антикорупційного законодавства та посилення контролю з боку керівництва державного підприємства. Проведення службових перевірок щодо фактів порушення антикорупційного законодавства (у разі наявності) | Директор державного підприємства, начальник відділу експлуатації будівлі | Протягом року (у разі надходження звернення) | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
8. | Не доброчесність посадових осіб під час здійснення контрольних функцій за виконанням договорів оренди та використання переданого в оренду державного майна | низька | Проведення роз’яснювальної роботи з питань антикорупційного законодавства та посилення контролю з боку керівництва структурного підрозділу та підприємства. Проведення службових перевірок щодо фактів порушення антикорупційного законодавства (у разі наявності) | Директор державного підприємства, начальник відділу експлуатації будівлі, бухгалтерія, начальник юридичного відділу | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
9. | Наявність корупційних чинників у організаційно-розпорядчих документах Державного підприємства «Укркомунобслуговування» | низька | Систематичне проведення роботи з перегляду, візування та погодження розпорядчих документів | Головний бухгалтер, Керівники відділів/структурних підрозділів, Начальник юридичного відділу, головний спеціаліст з питань виявлення та запобігання корупції | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
10. | Викривлення даних фінансової та іншої звітності, їх невідповідність обліковим даним бухгалтерського обліку | середня | - Забезпечити достовірність фінансової та іншої звітності шляхом організації дієвого внутрішнього контролю на підприємстві (розробки порядку контролю за правильністю складання первинних документів, аналітичних відомостей, оборотно-сальдових відомостей, звітів відповідно до законодавства, із зазначенням періодичності такого контролю, форм контролю, відповідальних осіб, строків тощо); - Забезпечити складання первинних документів на підприємстві щодо отриманих фінансових даних, майн, тощо у вигляді бухгалтерських довідок, контроль їх достовірності | Директор державного підприємства, Головний бухгалтер | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
11. | Виникнення конфлікту інтересів в ДП «Укркомунобслуговування», в т. ч. ресторані та готелі «Предслава» | низька | Проведення інструктажів при прийнятті на роботу, своєчасне повідомлення про виникнення конфлікту інтересів | Відділ кадрів, структурні підрозділи/ввіділи | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
12. | Зловживання повноваженнями працівниками готелю «Предслава» під час заселення/здачі номерів | середня | Проведення роз’яснювальної роботи та посилення контролю з боку керівництва державного підприємства. Проведення службових перевірок щодо фактів порушення антикорупційного законодавства (у разі наявності) | Начальник відділу розвитку готелю, Адміністратор готелю | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів | |
13. | Зловживання повноваженнями/ неналежне виконання обов’язків/ перевищення повноважень працівниками ресторану «Предслава» | середня | Проведення роз’яснювальної роботи та посилення контролю з боку керівництва державного підприємства. Проведення службових перевірок щодо фактів порушення антикорупційного законодавства (у разі наявності) | Начальник відділу розвитку ресторану, Адміністратор ресторану | постійно | Не потребує виділення додаткових ресурсів |